به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    یک دقیقه وقت بگذارید و به برخی از موفق ترین افرادی که می شناسید فکر کنید.

    من شرط می بندم که آنها با مردم عالی هستند ، بسیار پربار هستند و متفاوت از اکثر افراد فکر می کنند. به هر حال ، اینگونه بود که آنها امروز می توانستند به جایی که امروز هستند برسند.

    به آنها حسادت می کنید؟ شما مجبور نیستید

    با مطالعه برخی از بهترین کتاب های کسب و کار و موفقیت که می توانند به شما کمک کنند بازی خود را به مرحله بالاتر برسانید ، می توانید همین مهارت ها را بیاموزید. در اینجا 10 مورد از موارد مورد علاقه من وجود دارد:

    1. چگونه می توان دوستان خود را به دست آورد و بر مردم تأثیر گذاشت توسط دیل کارنگی

    پرفروش ترین کتاب دیل کارنگی که به راه اندازی یک امپراطوری رشد شخصی کمک کرده است ، باید برای همه کسانی که می خواهند بیاموزند چگونه می توانند روابط را برای یک عمر ایجاد و پرورش دهند ، مطالعه کنند.

    این کتاب را بخوانید و نکات ساده ای را یاد خواهید گرفت که می تواند به شما در ساختن امتیازات محبوبیت در شبکه فعلی شما کمک کند و به همان اندازه مهم است ، آن را به دیگران نیز گسترش دهید.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    2. نقطه کانونی توسط برایان تریسی

    موارد زیادی در لیست کارهای خود قرار دارید؟ البته که انجامش میدی. اما آنچه افراد مولد را از دیگران جدا می کند توانایی آنها در تمرکز بر یک کار واحد در یک زمان و انجام آن قبل از رفتن به کار بعدی است.

    از نظر تئوری ساده به نظر می رسد ، اما این در عمل می تواند بسیار دشوار باشد. در کانون توجه ، برایان تریسی نکاتی را برای کمک به ایجاد نظم و نظم در روز خود ارائه می دهد تا بتوانید کارهای بیشتری را انجام دهید.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    3. گاو بنفش نوشته شیث گودین

    ایجاد یک محصول "من نیز" در آغاز کار آسان است اما شما را به شکست تجارت محکوم می کند. به همین دلیل است که شیطان گودین در زمینه بازاریابی توصیه به ایجاد محصولی می کند که واقعاً متفاوت از هر آنچه در بازار موجود است.

    در واقع با متفاوت ساختن محصول ، شما می توانید بازاریابی را در توسعه واقعی محصول ایجاد کنید ... که فقط باعث می شود بازاریابی واقعی شما بسیار سخت تر شود.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    4. جادوی تفکر بزرگ نوشته دیوید شوارتز

    اگر با تعلل یا تفکر کوچک دست و پنجه نرم کرده اید ، این کتاب برای شماست. شوارتز در آن توصیه های عملی ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا برای ایجاد زندگی بزرگتر برای خود الهام و انگیزه بگیرید. و با آن می تواند یک شغل پردرآمد و پردرآمد باشد.

    to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
    تمایل به چند کاره دارید و به راحتی حواس شما را پرت می کند؟
    راهنمای اختصاصی در مورد ایجاد وقت بیشتر از زندگی پرهیاهوی خود را به صورت رایگان دریافت کنید

    بهترین آدرس ایمیل شما

    برای من بفرست

    to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    5. جستجوی انسان برای معنی توسط ویکتور فرانکل

    به خصوص هنگام کار روی پروژه های با اولویت بالا و فوری در محل کار ، برای بسیاری از افراد دشوار است که بتوانند همه چیز را در نظر بگیرند.

    جستجوی انسان برای معنا می تواند یک کتاب تغییر دهنده زندگی باشد به این معنا که می تواند چشمان شما را به تجربه دست اول یکی از بزرگترین قساوت های تاریخ بشریت باز کند ، ضمن اینکه یک درس ارزشمند درباره هدف داشتن را نیز می آموزد.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    6. هفته کار 4 ساعته توسط تیم فریس

    کارآفرینان انفرادی می توانند از پسری که طراحی سبک زندگی را محبوب کرده است ، یک تن یاد بگیرند. اما حدس بزنید چه؟ 4HWW فقط برای دختران و دختران نیست که می خواهند یک تجارت کوچک آنلاین راه اندازی کنند.

    پیروی از قانون 80/20 ، اقدامات هوشمند مانند برون سپاری انجام می شود و فرایندهای اتوماسیون باید توسط کارگران سطح پایین و مدیران مستقر انجام شود.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    7. فکر کنید و ثروتمند شوید توسط ناپلئون هیل

    یادم می آید که یک کاناپه روی کاناپه نشسته و یک کتاب را صبح یک شنبه صبح باز کردم و فکر کردم یک فصل را پشت سر می گذارم و روزم را ادامه می دهم. درعوض ، حدود 12 ساعت بعد ، من کتاب را تمام کردم. مفاهیم موجود در آن ذهنم را به هدر می داد.

    اینکه فکر کنید فکرها می توانند واقعیت شما را ایجاد کنند ، در ابتدا کمی دور از ذهن به نظر می رسید. اما بعد از مرور کتاب و فهمیدن اینکه افکار شما باورهای شما را به وجود می آورد ، منجر به اعمال می شود ، که منجر به عاداتی می شود ... خوب می توانید با این کار به مکانی که می خواهم برسید.

    اگر افکار خود را بر روی موفقیت متمرکز کنید ، دستیابی به آن بسیار بیشتر از فکر کردن در مورد موانع ، شکست ها و هر چیز دیگری است که می تواند مانع شما شود.

    to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
    آن هدفی را که همیشه می خواسته اید دریافت کنید
    برای شروع به دریافت آنچه می خواهید ، یک راهنمای رایگان Lifehack بگیرید!

    به هدف من برسید!

    to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    8. مدیر یک دقیقه ای توسط کنت بلانچارد

    اگر قرار است در زندگی خود یک کتاب مدیریت بخوانید ، این باید باشد. ساده است. بعد از ظهر می توانید آن را بخوانید. و مشاوره جواب می دهد.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    9. استارت آپ ناب توسط اریک ریس

    قبل از ایجاد هر نوع مشاغل ، می خواهید Lean Start-Up را بخوانید. با انجام این کار می توانید در هزینه ، وقت و سایر منابع صرفه جویی کنید که ممکن است در غیر این صورت هدر داده باشید.

    کتاب را از اینجا دریافت کنید!

    10. راهب و معما توسط رندی کمیسار

    داستانی که رندی کمیسار در Monk and the Riddle به اشتراک می گذارد ، نه تنها در مورد چگونگی فکر کردن هنگام شروع یک کار جدید ، بلکه در مورد چگونگی ساختن زندگی باعلاقه شما مشاوره ارائه می دهد.

    درک جنبه های فنی راه اندازی یک شرکت نوپا بسیار خوب است ، اما اگر قدرت ماندن برای ادامه کار را ندارید

    آیا وقتی کار سخت می شود ، احتمالاً  نیست.
    این کتاب می تواند به شما در درک این درس کمک کند قبل از اینکه خون ، عرق و اشک را برای پروژه ای که قلب آن را دوست ندارید صرف کنید.

    UsmanRidley
    دوشنبه 31 شهريور 1399 - 1:35
    بازدید : 369
    برچسب‌ها :

    پول
    5 کتاب بیل گیتس خواندن را همین الان توصیه می کند
    دوشنبه منتشر شده ، 18 مه 20201: 56 PM EDT

    بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت ، طی مصاحبه ای در مجمع جهانی اقتصاد در داووس ، سوئیس ، در 22 ژانویه 2016. دیوید A.Grogan | CNBC | NBCUniversal | گتی ایماژ
    اگر ایده های کتاب شما به یک ماه دیگر در خانه ماندن رسیده است یا سرانجام آماده برای باز کردن یک ایده هستید ، بیل گیتس چند پیشنهاد دارد. این میلیاردر روز دوشنبه لیست سالانه کتاب تابستانی خود را منتشر کرد.

    کتاب های بیل گیتس

    خواه بخواهید در مورد شیوع ویروس کرونا در مورد بیماری های همه گیر اطلاعات بیشتری کسب کنید یا به سادگی به دنبال حواس پرتی هستید ، گیتس شما را تحت پوشش قرار داده است.

    در اینجا پنج کتاب آورده شده است که وی توصیه می کند همین الان مطالعه کنید.

    "انتخاب" توسط ادیت اوا ایگر
    این کتاب پرفروش نیویورک تایمز توسط همسرش ملیندا به گیتس توصیه شد. این یک خاطره از ادیت ایگر است ، که وقتی 16 ساله بود به اردوگاه مرگ در آشویتس اعزام شد. امروز ، بازمانده آشویتس یک درمانگر حرفه ای است.

    ایگر به خوانندگان یادآوری می کند که "سلسله مراتب رنج" وجود ندارد ، همانطور که وی آن را در کتاب می خواند.

    گیتس می نویسد: "اگر با چیزی دست و پنجه نرم می کنید ، این مبارزه واقعی است - حتی اگر فکر می کنید تجربه شما در مقایسه با تجربه کسی که از آشویتس جان سالم به در برده است یا کسی که فرزندش از یک بیماری وحشتناک رنج می برد ، بی اهمیت است. "من فکر می کنم این یک نکته مهم است که باید در حال حاضر به خاطر بسپارید در حالی که همه افراد تجربه های مختلفی در مورد شیوع Covid-19 دارند."

    بررسی کامل گیتس در مورد "انتخاب" را بخوانید.

    "اطلس ابر" نوشته دیوید میچل
    گیتس می گوید این رمان برنده جایزه 2004 "داستانی تأثیرگذار و بسیار هوشمندانه در مورد انتخاب های اخلاقی است." "این بررسی می کند که چگونه افراد منفور و بد می توانند باشند ، اما همچنین افراد حامی و خوب را نیز می توان بررسی کرد."

    ساختار این کتاب بی نظیر است: میچل شش داستان مرتبط به هم را در زمان ها و مکان های مختلف می بافد که در بعضی مواقع گیج کننده می شوند. به همین دلیل است که گیتس خواندن آن را همزمان با دوست یا یکی از اعضای خانواده توصیه می کند: «این نوع کتابی است که می خواهید با شخص دیگری بحث کنید. من مطمئن هستم که همه چیز را در جریان قرار ندادم - خواندن آن کمی شبیه به کنار هم قرار دادن یک معما است. "

    بررسی کامل گیتس در مورد "اطلس ابر" را بخوانید.

    "سوار یک عمر" نوشته رابرت ایگر
    گیتس این خاطرات سال 2019 توسط مدیر عامل اسبق دیزنی ، باب ایگر را "یکی از بهترین کتاب های تجاری که طی چند سال خوانده ام" می نامد.

    گیتس می گوید ، ایگر ، كه این شركت را در سال 2005 تحویل گرفت و در سال 2020 بازنشسته شد ، "كار فوق العاده ای را انجام می دهد و توضیح می دهد كه مدیرعاملی بودن یک شرکت بزرگ واقعاً چگونه است." "چه به دنبال بینش کسب و کار باشید و چه فقط یک مطالعه سرگرم کننده ، من فکر می کنم هرکسی از داستان های خود در مورد نظارت بر دیزنی در یکی از تحول آورترین زمان های تاریخ خود لذت خواهد برد."

    مرور کامل گیتس در مورد "سوار یک زندگی" را بخوانید.

    "آنفلوانزای بزرگ" نوشته جان ام. باری
    اگر می خواهید درباره بیماری های همه گیر بیشتر بدانید ، این کتاب از جان ماری ، مورخ ، داستان آنفلوآنزا در سال 1918 ، یکی از کشنده ترین شیوع های تاریخ را بیان می کند.

    "ما هم اکنون در حال گذراندن دوره ای بی سابقه هستیم. اما اگر به دنبال مقایسه تاریخی هستید ، همه گیری آنفلوانزا در سال 1918 به همان اندازه ای است که قصد دارید به آن نزدیک شوید. "

    بررسی کامل گیتس درباره "آنفلوانزای بزرگ" را بخوانید.

    "اقتصاد خوب برای اوقات سخت" توسط Abhijit V. Banerjee و Esther Duflo
    به گفته گیتس ، برندگان جایزه نوبل و دو نفره Abhijit V. Banerjee و Esther Duflo "دو نفر از باهوش ترین اقتصاددانانی هستند که امروز کار می کنند." او یکی از علاقه مندان کتاب اولشان "اقتصاد ضعیف" بود و به همان نسبت تحت تأثیر کتاب دوم قرار گرفت.

    وی می نویسد: "جدیدترین كتاب آنها با تمركز بر بحث های سیاسی كه در خط مقدم كشورهای ثروتمند مانند ایالات متحده است ، نابرابری و اختلافات سیاسی را به خود می گیرد." و "دقیقاً مانند کتاب اول این زوج ، کتاب جدید آنها به راحتی برای خوانندگانی که مدرک اقتصادی ندارند قابل دسترسی است."

    UsmanRidley
    دوشنبه 31 شهريور 1399 - 1:22
    بازدید : 524
    برچسب‌ها : بیل گیتس کتاب,

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 15
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه